Tisdag 12 januari

7.40
Idag drar skolan igång igen efter jullovet!
Barnen äter frukost och har packat sina väskor, skönt att rutinerna kommer igång igen. Våffelfrukost ville dem ha så det fick det bli 😊 all snö har nästan smält bort för att det regnade igår, synd men förhoppningsvis kommer det mer snö. Allt vi byggde på baksidan är ju bara slask nu 😔

Jag kontaktade Abras fiollärare igår då Abra har bestämt sig för att slutasxs peka fiol. Tråkigt men hon tyckte inte att det va så kul.
Så i morgon eftermiddag får vi åka till Gislaved och lämna in fiolen till musikskolan igen. Kanske hittar hon en annan hobby som passar henne bättre 😊

8.25 
Barnen är nu i skolan, jag dricker kaffe i lugn o ro och läser nyheterna 😛
Inväntar att gubben och sonen ska vakna. Så tyst och tomt att sitta vaken ensam 🙈

11.02
Maxi och jag har tittat på Daniel tiger och ätit frukost. Andy vaknade för 10 minuter sen men ska hämta ett tält så han stack lika fort som han hade öppnat ögonen. Vad ska jag o lille plutten hitta på nu då. Frågade om han ville gå ut eller ut o åka vagn men de va ett tvärt nej 😂😂❤️
Vred till mitt knä i Lördags så i söndags och igår hade jag rätt ont, har lite ont idag oxå så får nog vila knät idag med. Hoppas det år över fort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0