Nyår 31/12-2020

14.26 Hej alla fina läsare! Hela familjen sov läänge idag! Behövdes kanske efter all julstress 😊 jag vaknade först 10.21 sen vaknade resten av familjen allt eftersom... Jag, maxi och Abra tog en cykeltur till Ica och inhandlade det sista som behövs för nyårsfirandet ikväll. Jag och Andy ska äta planka och barnen har valt pasta carbonara 😂 förra året valde dom potatismos och falukorv 😣😂 Maxi fick sitt premiäråk i barnstolen på cykeln och det verkade som han tyckte det va rätt skoj. Har nu gjort Citronkrämen som är en liten detalj i min nyårs dessert. Ska strax fixa minimarängerna! Kommer uppdatera er om bild och recept till min dessert 😊❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0