20/5

13.00
Åkte och lämnade barnen i Helsingborg igår. 
Dem blev så glada över att se sin pappa! 
Påvägen hem från Helsingborg såg jag och mamma 11 hjortar för den som bry sig 😝 haha! 
Idag vaknade jag 07.12, startade sen kaffebryggare och inväntade Nina! 
Så tyst och lugnt det är här hemma, samtidigt skönt för jag vaknade asförkyld 😣
Skulle storstädat idag medans ungarna inte är hemma men så blev det inte, än iaf.
Vek tvätten och tvättade en maskin till. Samt vek i ordning i barnens garderober. 
Ska ta disken och dammsuga senare tänkte jag. Men har lagt mig i söngen en stund. Fryser och huvudvärk...
Jävla skit asså! Kroppen kan typ inte bestämma sig om den ska va sjuk eller frisk..
Sen detta vädret gör mig inte på det  bästa humöret alltså 😝
Ikväll ska jag åka och storhandla så jag har det klart. 
Har även köpt Andys ena födelsedagspresent 👍🏼

Får se vad kvällen erbjuder sen...

Abra och Caspian 💎💎❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0