18/5

10.10
God morgon! 
Nina är här på morgonkaffe fast jag är sjuk. Idag hjälpte alvedonen lite men igår kväll hände ingenting när jag tog alvedonen. 
Fick frossa och febervärk som en käftsmäll från ingenstans. 
Låg som en klubbad säl i soffan och tyckte synd om mig själv 😝
Så skönt att det inte blev värre tills idag. 
Dock är jag förkyld och astäppt i näsan 😣


Igår gjorde vi inte mkt, va ute o lekte, hos Gullan och drack kaffe, tjatade med Michelle lite medans ungarna lekte. 
Uträttade lite ärende i byn, Nettan sov här så va med henne o aaa inte speciellt händelserik dag
När jag ser detta fotot så saknar jag mitt långa hår, hur kunde jag va så korkad o klipp av allt 😣

Och här har vi ju veckans babe 😉👌🏼


Får se vad vi gör idag, får väl försöka underhålla barnen med nått iaf ☺️
19.15 
Då åker barnen till sin pappa i morgon och stanna där tills på söndag.
Får de vad jag hittar på dårå...

❤️ Caspian 
❤️ Abra   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0