9/3

22.15

Först vill jag gratulera min kusin Linn som fyller 22 idag! 
Grattis på födelsedagen 🎉🎈
Nina va här på kaffe i morse sen va
jag och barnen va ute hela förmiddagen 

Gick bort till världens bästa Gullan en sväng! 

Nattis kom ut och lekte med Abra och Caspian så när vi skulle hem så följde Nathalie med. Efter en stund kom
Camilla också. 
Bjöd dom på lite lunch sen lektes det ännu mer...grannungarna kom ner också sen va det high life här hemma! 

Jag och Camilla satt o fixade naglarna lite och så här blev mina! 
Assnygga! 💅🏽

Gullan kom bort en runda me, 
Tjatade med oss och busade med barnen! 

På fredag åker barnen till deras pappa och stanna till söndag! 
Får se vad jag hittar på i helgen.
Kanske bara ska va hemma o slappa, för första gången på länge mår jag faktiskt väldigt bra och trivs med livet. 
Jag har fullt med energi och känner mig glad inombords
...😀
Vissa tråkiga omständigheter men det va verkligen bäst så här! 

Får se vad morgondagen erbjuder, barnen skulle ju egentligen åkt till farmor och farfar idag men farmor har blivit sjuk så får ta det en annan gång. Barnen träffar säker farmor och farfar i helgen ändå😊
Dem ska ha kalas för Caspian och farfar så dem kommer va så nöjda så! 
Nästa helg kommer dem också vara nöjda då det kommer finfrämmat 👍🏼
Caspian väckte mig och Abra 9.30 i morse, hur vi nu kunde sova så länge men det märks på Abra att hon sov länge i morse för hon somnade för ca 15 minuter sen och nu är klockan 22.30! 
Hon brukar sällan hålla sig vaken såhär länge! 

Nu ska jag titta på lite morran och Tobias sen ska jag sluta mina blå och får lite skönhetssömn! 😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0