28/3

Mamma hämtade lilleman vid 9.30 tiden idag. Han skulle hjälpa mamma att tvätta bilen men Abra ville stanna hemma med mig. 

Bjöd hit Gullan på morgonkaffe, satt o tjatade en stund sen följde vi med Åsa och Linnea till gekås. 

Köpte två linnen, fyra par trosor och ett par rosa pumaskor till mig, på rea dessutom 👍🏼😊

Abra och Caspian fick lite ute leksaker och Caspian fick även lite kläder! 

Dagen gick fort iaf! 

När jag kom hem tog vi kaffe o tjatade en stund, mamma kom och lämnade lilleman och sen kom Nina också. 

Nu ikväll har jag kollat på Johan Falk, ska strax tjata med Sanna lite sen blir det sängen. 
Barnen ska till dagis i morgon och på onsdag ska jag jobba 😀👍🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0