23/3

21.21
Lämnade barnen i Helsingborg idag.
Påsken kommer va så ensam, första året utan dem på påsken 😏


Gick in på Kappahl med mamma så köpte mig ett par solglasögon. 
En till vit bh och ett par jeans till lilleman.
Sen skulle mamma äta på mc Donalds så jag fick gå in på Ica och äta en sallad 😬👍🏼



Varit borta hos Gullan en stund efter jag kom hem.
Nu tittar jag på Maria Wern..!



En säger en sak, en säger nått annat...?!
Kan inte ta på allvar det som kommer från dig..
Det låter bra! Ja! 
Men stämmer det..!?

Önska ibland man kunde vara tankeläsaren. 


På söndag när vi ska hämta barnen i Helsingborg ska först jag och mamma shoppa på väla köpcenter
 😎🤑👍🏼
Barn!
Ni är mitt allt! 
Min styrka! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0