13/3

22.55
Har precis krupit ner i sängen efter en slapp helg.
Barnen har varit hos deras pappa i helgen så igår va jag hos Tess o hälsade på, sen va jag o mamma hos Dennis, Camilla o saga. 
Saga tyckte jag va lite läskig för hon blev lite ledsen när jag pratade med henne, mesfia☺️ men hon är världens finaste lilla tjej! 
Hon är sååå jävla söt 😊
När jag hade varit där gick jag till Gullan och va inte hemma förens 23 tiden! ❤️

Idag åkte jag o mamma och hämtade barnen i Helsingborg så nu är barnen hemkomna igen. Rensade ur bland leksakerna igår och la endel i förrådet samt tog in leksaker från förrådet till deras rum. 
Abra fick bland annan Pippi sängkläder av Lena så bäddade rent i sängen till Pippi. La på hennes nya överkast hon också fick av Lena samt gjorde om lite bland deras grejer. 
Lillemans bärgarn pyjamas kom med posten i fredags eftermiddag när vi hade lämnat barnen hos Andreas så den fick han idag när han kom hem. 
Rena julafton för ungarna☺️

Konstigt nog va det verkligen bäst såhär, iaf för mig.
Har inte vilat middag på 2 veckor.
(Innan sov jag middag 3-4 gånger i veckan med barnen)
Har inte en pryl i lägenheten som
Inte ligger där den ska och jag och jag tränar varenda kväll. Har nu i efterhand förstått vilken energi sugare du va...
Jag får inte panik av att va ensam heller utan njuter av tystnaden o gör vafan jag vill... 😊👍🏼

I morgon eftermiddag eller tisdag morgon ska jag och barnen göra tårta för jag fyller år. Äter ju inte sånt längre men får väl smaka lite iaf. 
Barnen såg så besvikna ut när jag sa att jag inte skulle ha kalas så får väl bjuda på lite fika för deras skull då 😝 
Jag tror allt som händer har en mening... ❤️💔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0