7/1

21.32
Klockan ringde 9.15 men både jag och Abra va vakna! 

Lilleman sov hos mormor inatt! 
Få ha mormor en natt ifred o bli lite bortskämd ☺️
10.40 va vi på BVC med lilleman och allt såg bra ut. Vi behövde inte oroa oss för hans tal och språkutveckling, 
Så det va skönt 😊👍🏼

Efter BVC följde vi med till skeppshult så barnen fick åka skridsko.
Elias ville oxå åka så han följde med medans Nina va i stallet 😊
Caspian gav upp först, sen Abra.
Då gick vi hem till mamma o käkade våfflor hela högen.
När vi kom hem till oss gick vi o la oss en sväng. Lilleman somnade halv fyra ovh vaknade halv sju så han är fortfarande vaken men han snorar och hostar så han är inte riktigt kry.
 
Får se vad vi hittar på i morgon,
På lördag ska vi iaf ut och åka skridsko och ha med oss korv att grilla, eventuellt kommer Mattias, Malin och flickorna ut oxå, annars kanske vi tar en tur till fållinge och åker pulka i deras backe ist och grilla korv där. Får se vad det blir.
Pratade bara om det men bestämde aldrig någonting! 

Mina underbara små diamanter växer så fort! 
Jag älskar er över hela mitt hjärta och gör allt för er ❤️
Ni är mitt allt! 
Ni kommer alltid i första hand! 
Inget mer än ni är viktigt i mitt liv underbara småttingar ❤️❤️❤️

Har aldrig känt mig så ensam som nu förtiden! 
Nu kommer alla tankar tillbaka som legat på is så länge.
Är sugen på att flytta här ifrån men alla nära o kära vill jag inte lämna,
Mamma o pappa, 
Saga, släktens lilla going. 
Kaffestunderna med Nina, 
Familjen Larsson ❤️
Sen Gullan! 
Fast hon kanske inte är sp svår att få med sig ☺️😝
Desto mindre man umgås, desto mer känslor försvinner...!? 

Jag blir väl kvar i ss förmodar jag men Bläää! 
denna gadden är jag sugen på 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0