30/4

23.36
Nu ligger jag här i sängen igen och inte kan sova, bara massa grubbel.
Varför hänga upp sig på vissa saker. Vad är det som är så svårt att släppa...
Varför inte gå vidare bara...blicka framåt.
Om jag släpper taget, vad kan egentligen hända?! 
Blir så irriterad på mig själv.
Bara jag kan ändra på det men varför ändrar jag inte de, vad är det man är så jääävla rädd för ??? 😡 
Man är fan patetisk ibland, men ligger varenda kväll och får en stor klump i magen och jag känner hur ångesten växer inom mig...
Varför inte istället bryta sig loss från saker som inte är bra ?!
Aja, skitsamma! 

Varit en helt okej dag, varit på 3björkar med barnen och mamma. Gick en runda i skigen på 2,5 km utan att barnen gnällde en enda gång..de ni!! 
Sen bjöd pappa på hemgjord pizza tidigare ikväll. 
Och igår va jag Abra och Andy på cirkus 😊 abra tjatade innan halva tiden hade gått att hon ville hem så i pausen gav vi upp 😂😂😂

Idag på förmiddagen va jag så jävla sur, vilken idiot! 
Du kan försöka övertyga mig med vad du vill, jag känner dig betydligt väljare än vad du någonsin kommer erkänna. 
Du är fan bara pinsam! 

Kidzen ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0