26/4

07.51
Är inte den bästa på att uppdatera bloggen regelbundet alltså men iaf..
Igår hade vi rena mys dagen.
Först kom Akida, sen gick vintill dagis men Caspian ville inte dit så vi lämnade bara Abra. 
I med att han fick tejpad fot i söndags så tyckte jag att han kunde va hemma o mysa. Vi köpte iaf frallor och massa goda pålägg som vi sen tryckte i oss när vi kom hem! Kredit till mig att jag fick i mig frukost 👍🏼



Klockan 13 kom Fia, då slutade hon jobba. Vi hämtade alla Liam, Alex och Abra på dagis och sen till Göstas för mellis innan kyrkans barntimma. En helt okej dag! 

Vaknade idag...snö? Hela dagen förstörd 😣 
Ska jobba mellan 10-14 idag.
Sen får vi se vad eftermiddagen erbjuder oss ☺️


Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0