8/9

12.05
Lämnade barnen på dagis 8.45,
Sen drog jag till världens bästa Gullan på morgonkaffe! 
Satt där o tjatade en stund sen drog jag hem och åt frukost, vilket blev två morötter och två knäckebröd utan varken smör eller pålägg 😁


Sen efter det gick jag på löpbandet.
Gick sakta idag för jag vill inte bli varm. 
Blev inte så lång runda men bättre än ingenting alls 😊

Ska springa en stund ikväll oxå! 

Nu ligger jag i soffan och tycker klockan kan gå lite fortare så jag kan hämta hem mina barn.

Den där katten alltså 😂😂
Hon älskar o ligga där!
Är väl för att jag är så jäkla mjuk 😋😂

I eftermiddag ska jag åka o handla, handlelappen ser inte direkt ut som vanligt. 
Mycket frukt och grönsaker, fisk, skaldjur, frön och nötter 👍🏼💪🏼

Fan vad jag har blivit motiverad bara sådär! Är trött på att va mjuk o go ☺️

Den 9 oktober ska jag jobba mellan 
7-15.30 😀👍🏼
Hoppas på fler bokningar så man kommer ut lite, börja någonstans lixom! 
 Ha en bra dag alla ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0