14/9

15.33

Sitter hemma och väntar på att klockan ska bli 15.45 så vi kan cykla o hämta Abra på kyrkans barntimma! 

Fia o pojkarna va så söta o hängde med o lekte medans vi väntade på att kyrkans barntimma skulle börja.
Vi brukar ju få vänta 45 min efter dagis för det är inte lönt att cykla hen emellan! 
Har varit med Fia och Liam medans barnen va på dagis idag! 

Blev så besviken och irriterad idag.
Fick ett sms vid 13 tiden att jag va bokad på vikariebanken på strandsnäs dagis mellan 9-15.
Varför få det smset klockan 13??
Försökte ringa dit 2 gånger men fick inget svar, ringde även till britten på kommunhuset i gvd men hon va sjuk idag 😔

Aja! Hoppas på en ny bokning imån ist😊

Har precis ätit lite med lilleman så nu spelar vi iPad men får strax cykla! 

00.00
Ligger här ensam i min stor säng och saknar en famn att krypa in i.
För mkt tankar ikväll.
Va ändå uppe tidigt i morse och har inte sovit nått idag på dagen, lik förbannat kan jag inte slappna av o sova 😕
Säkert skitväder när barnen ska till dagis i morgon oxå och regnkläderna glömde jag på dagis idag 😡😣

Åkte ner till strandsnäs dagis innan idag och presenterade mig och sa att något måste blivit fel angående bokningen åå min vikariebanken Idag. Det hade blivit fel och dem bad så hemskt mkt om ursäkt det är bästa måndag den 21/9 som jag ska va vikarie där mellan 9-15.
Ska bli spännande 😊
Dem tyckte det var bra att jag åkte ner dit, visade mig, presenterade mig och tog kontakt med dom i med att jag inte fick tag i dem via telefon! 
Härligt att det ordnade sig.
Den 21/9 får mamma ta Abra till BVC för jag kommer inte hinna då jag ska jobba😋

Vill så gärna flytta här ifrån, det grämer mig ofta men kan inte. Barnen trivs här, har de första nära o kära runt mig.
Vill inte förlora allt det för att flytta o inte känna någon. 
Bli ensam och ödesatt i annan ort 😢😣

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0