10/9

14.50
Började dagen med lite kaffe med Nina,
Lämnade barnen på dagis sen träffade Sandra, Felicia och ines uppe hos Nina.
Satt där o tjötade tills barnen skulle hämtas. Nina va snäll och körde oss❤️

Äter nu lite lunch,
Vilket består av kyckling, mango, gurka och keso! 
Helt okej! 👍🏼

Fick en våg igår men jag har bestämt att inte väga mig förens på lördag! Då har det gått en vecka 😊

9 dagar kvar tills Abra blir 4 år 😘

21.30
Va på gårdsfest på dagis idag!
Brandbilen kom ju dit så barnen fick åka.
Caspian va så uppspelt av brandbilen, ville åka med va ledsen o lite rädd så jag fick äran att följa med, så vi passade på med en selfie 😊

Idag är den enda dagen sen i lördags jag har ätit alla kalorier jag går äta.
Har ätit ungefär halva kaloriintaget, men idag blev det ett undantag. Va den dör jävla varmkorven på gårdsfesten som jag tryckte i mig utan att tänka mig för men idag har jag inte bara sprungit på löpbandet, jag gjorde sit ups oxå 😊 
Vågen jag fick däremot är helt knasig. Jag har gått upp 9kg inatt, borde har ätit som fan i sömnen då 😝 sen nu ikväll hade jag fått ner 6kg igen 😕 ne, det blir att väga sig hos mamma i helgen, den vågen jag utgått ifrån hela tiden 😊
Får se om den visar nått bra resultat! 
Vill försöka sluta röka nu i samma veva oxå men är rädd att jag sätter för höga krav på mig själv o då blir allt skit så vi kör på en sak i taget 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0