28/10

21.03
Har varit ute nästan hela dagen,
Varit hemma o käkat och vilat en stund bara sen ut igen! 
Va förbi Gullan en sväng och hos Nina ❤️

Nu sitter jag och tittar på modus och saknar min man som renovera huset! 

Han va hemma på middag en snabbis sen va han tvungen att åka igen!

Imån ska barnen till dagis igen,
På fredag ska vi åka och tända ljus på kyrkogården hos min morfar och hon ines mamma blanka ⛪️🕯
På lördag ska barnen klä ut sig och gå en liten halloween runda! 
Jag går ju gå med och Abra vill sååå gärna att jag oxå spöka ut mig, krävs ju inte så mkt så det får jag väl göra då 😝
Vad gör man inte för barnen!
Abra ska va döskalle och Caspian ska va zombie om han inte ändra sig! 
💀🎃🍬🍭

Barnen ❤️
Peter ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0