27/10

14.00
Klockan ringde 7.30
Upp och klä på barnen, käkade frukost o lite så...cyklade till pj'S hus för att hämta min cykel sen vidare till dagis.
När jag hade lämnat barnen
så cyklade jag hen till Fia och pojkarna på lite kaffe! 11.00 hämtade jag Abra på dagis för att cykla till tandläkaren! 
Hon va så duktig så, fina och välskötta tänder hade hon! Inga tandtroll 👍🏼
Vidare till Alex för att luncha då hon missade lunchen på dagis.

Sen efter det för att mest fördriva tiden så drog vi till Göstas för lite fika innan Caspian skulle hämtas. 

Hämtade Caspian 12.40
Och han smaskade i sig sin choklad vi köpte till honom! 
Cyklade förbi Camilla och Gullan på vägen hem så är nu precis hemkomna. 

Barnen❤️
Peter ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0