26/10

22.46
I torsdags lämnade vi barnen i Halmstad  där Andreas mötte upp dom! 
Caspian har hela tiden sagt att han inte skulle åka till pappa men glädjen i hans ögon när han fick syn på Andreas är obeskrivlig! 
Kändes genast mkt bättre som mamma att lämna honom 😊
I fredags kom mitt löshår och direkt när jag hade det i handen cyklade jag upp till Nina så hon satte i det.
Sen färgade vi håret, det tog ju sin lilla tid att fixa håret.
Hann inte klart då jag och älsklingen skulle äta och dricka gotte med David och Fia, alltid lika trevligt med dom! 
Den familjen ligger mig mycket varmt om hjärtat ❤️
När vi vaknade på lördagen älsklingen och jag så begav vi oss till smålänningen för att köpa den där snygga lila/röda färgen jag bara älskar! 
Direkt hem och ull till Nina för färgning igen och klippning! 
Blev så sjuuuukt nöjd med mitt hår!
Känner mig hel igen 💇🏻

Sen åt jag och älsklingen plankstek som vi lagade ihop! 
Mysigt...och gott ☺️
Blev så vansinnigt rastlös efter maten o det fanns inte mkt att göra så vid 22.40 traskade vi ner till 300grader och drack lite med Haglund! 



Traskade hem igen vid 01.40
Babe hann nog inte ens lägga huvudet på kudden innan han sov som en 🐷😝

Har varit i hans hus och jobbat lite i helgen oxå, får passa på o hjälpa till när man är barnledig! 

Va en sväng hos brorsan, Camilla och saga oxå! 
Hon är så söt fasters lilla höna 😘
Hon va vaken länge och "pratade" med mig! Visade sina skills i att blåsa salivbubblor 😂☺️
Idag har jag o mamma varit och hämtat mina små hjärtegryn på stationen i Halmstad igen! 
Äntligen!! 😀
Dom hade fått massa leksaker och godis! 
Abra fick ett par frostkängor av Andreas idag så hon va ju exalterad den lilla donnan! 😊
Babe va här innan ikväll, käkade lite mat och kollade på tv.
Nu är jag nerkrupen i min säng, mellan mina småttingar och myser till 1000.
Dom sover ju sen några timmar tillbaka men det är mysigt ändå.

I morgon ska jag lämna barnen på dagis 8.45 sen hem till pj'S hus, hämta cykeln. Sen 11.20 ska abra va hos tandläkaren så innan det måste jag in på Nordea och fylla i en lapp till lönekontoret! 
Abra missar lunchen på dagis i morgon så jag tänkte att vi skulle gå o käka någonstans så får lilleman äta i lugn o ro på dagis så plockar vi hem honom när vi ätit färdigt 😊
Jag och lilleman får få o äta gotte på måndag när abra är på kyrkans barntimma ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0