21/10

12.55
Caspian spelar sunt, 
Abra är duktig o stöda sitt rum! 
Städa hon färdigt utan att jag behöver be/tjata så ska jag köpa nått fint till henne!

Jag avnjuter en kopp kaffe och saknar min man! 

Vi gick inte upp förens 9.20 idag.
Fick en chock när jag kollade klockan, men o andra sidan va bi ute o gick med Dennis, Camilla och saga igår och klockan rullade iväg innan vi kom hem, fått i oss kvällsmat, tagit på pyjamas och borstat tänderna så det vet inte så konstigt att dem sov länge idag! 
Får se vad vi hittar på för roligt idag, 
Barnen ska åka till Andreas i morgon så nått skoj får vi väl göra 😊
Barnen fikade lite glads gör en stund sen men vi kanske får gå ut o leka en stund! 

Barnen ❤️
Peter ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0