20/10

19.13
Det är ni som gör livet värt att leva! 

Har jobbat idag mellan nio och halv två sen hämtade jag barnen och följde med Fia och pojkarna hem en runda. 
Nu ikväll har vi varit o sagt hej hos Pj som renovera huset sen mötte vi Camilla, Dennis och saga för att t en promenad! Kom hem för en stund sen och barnen sover redan som grisar, får se vad vi hittar på i morgon då barnen är lediga och har förmodligen hemma dom från dagis på torsdag för sen på eftermiddagen åker dem till pappa! 

22.38
Tog ett bad för en stund sen!
Saknade min snygging då 😉
Saknar min babe så otroligt mkt på eftermiddagarna men han måste ju greja i huset! 
Hann bara träffa honom i 10 minuter idag 😢
I morgon ska han inte greja så länge i huset utan ska umgås med mig 👍🏼😚
Hinner ju umgås med honom ordentligt från torsdag till söndag när barnen är hos Andreas, då kan jag va med honom hur mkt som helst 💋
Hatar att sova utom honom, han är så varm och go jämt ☺️
Hoppas veckorna går fort så han snart ska jobba kvällsskift fr då kanske jag kan blinka lite extra oskyldigt så han nana hos mig 😘❤️


Abra vaknar hela tiden o hostar som
bara den 😕 gav henne hostmedicin men hon hostar ändå. Låter som hon ska spy när som. Lite roligt va det faktiskt när hon fick en hostattack, hon la världens brakare 😂😂😋 haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0