19/10

21.20
Började dagen med att lämna barnen på dagis, följde sen med Fia och Liam hem! Hämtade barnen 13.45 och då skulle Abra till kyrkans barntimma.
Fia och pojkarna följde med o lekte lite innan det började. Sen när dem skulle gå hem så ville Caspian följa med så det fick han! 
Fick en bild av Fia när pojkarna myser och tittar på film! 

När jag skulle hämta Abra i kyrkan ville Nattis följa med, så vi gick o hämta henne. När vi kom hem ville dem fortfarande leka så dem fick leka hos nattis då jag va tvungen att åka o handla lite med mamma.

Fick meddelande av Fia att Caspian inte ville hem så han fick äta kvällsmat där. Kan tänka mig att lilleman va så nöjd att få leka med kompisar själv utan Abra! 

När jag kom hem från affären o skulle hämta Abra ville inte hon heller äta hemma då Caspian fick äta hos Alex så hon fick äta hos nattis o Camilla 😊

Ines kom förbi en sväng på en kopp te sen kom älsklingen och mös med mig ☺️❤️
Beställde löshår i söndags som förhoppningsvis kommer i morgon 😊👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0