18/10

09.50
 
Vaknade vid åtta då lilleman väckte mig, har legat o tittat på hitta Nemo fram tills nu så får väl gå upp! 
Är så jävla rastlös och vill göra nått men finns inte mkt att göra 😔

Helgen gick så fort...
Får vänta en hel vecka innan jag får gosa ner mig med babe ❤️

18.30
Åkte till Gislaved och storhandlade på förmiddagen, åt på BK bland annat.
Påvägen hem fick vi köra i 60km/h 
Mamma hade fullgas men det hände inget...har hänt förr men bilverkstaden hittade inget fel och sen funkade bilen igen men nu hände samma sak igen!!

Jag, barnen och babe har precis smaskat i oss massa hos mat. 
Så nu har vi matkoma en stund.
Får inte sova med älsklingen idag 😢

Tidigare ikväll lekte abra med jeneba så jag och Caspian gick till babes hus och hälsade på, sen gick vi till Gullan och drack kaffe. Caspian fick ta hem sparkbilen som Han tycker så mkt om, sen fick han godis så han va mer än nöjd.
Nattis har nu fått sin födelsedagspresent och hon bjöd lilleman på tårta 😊

Ny vecka i morgon nudå 😊
På torsdag åker barnen till Andreas om nu mamma hinner laga bilen! 
Får väl hitta någon annan som kör kanske..

23.57
Du satte spelets regler, jag tänker följa dem till punkt och prickar.
Nu kanske du snart inser hur mkt jag hjälper dig på traven ang kontakten. 
Aja...


Har kollat på big Brother! 
Vilken jäkla röra måste jag säga! 

I morgon är det ny vecka igen, dagis och sen kyrkansbarntimma för Abra! 
Lite ensamtid med lilleman. Blir nog att bygga tågbana eller va ute 😊
Veckorna går fort men det gör inget.
Hoppas stenhård ännu fortare så det snart är jul! 
Längtar så mkt att få göra julen till något bra för barnen. Julen är verkligen barnens. Klä granen, baka, pepparkakshus, göra godis, tomten, alla klappar osv...
Jag som avsky vinter, kyla och snö ser lite fram emot de iaf.
Ut med barnen i pulkabacken. Fricka varm oboy och grilla lite korv. 
Mys!! 


Barnen ❤️
Babe ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0