1/10

21.26
Haft fullt upp ett tag så har inte uppdaterat.

Abra hade iaf en jättebra födelsedag och hon va jättenöjda med uppvakning sina tårtor och presenter 😊
Hon va lite nere att pappa och hans familj aldrig kom menmen...




Lilleman fick två böcker och ett flygplan oxå så inte han blev allt för utanför. Han va supernöjd han oxå 😊👍🏼


Hon lyckades blåsa ut alla 4 ljud på en gång 🌹👏🏼

I förrgår bakade jag och barnen vaniljbullar vilket fick hem så vi ska bara nya i morgon igen 😊

Idag har vi varit o grillat korv på tre björkar och lekt.
Sen tog vi kvällspromenad, stannade en sväng hos Gullan och plockade kottar påvägen hem.
Vi målade kottar idag som jag ska hänga i julgranen till jul! 
Barnen ska få smycka den själva igår och då kan ju kottar dem har målat vara fint! Skiter i vad andra tycker, min julgran kan inte bli finare än när mina barn har smyckat den!! 


Ungarna fick klabba med slajm idag oxå!  Vatten och potatismjöl! Ascoolt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0