9/11

Idag har jag varit hos Fia och pojkarna! 
Somnade inte förens halv tre inatt, vaknade vid sex och somnade om halv åtta och sov till 10.40.
Men pga det så är jag vaken nu 00.45 😔
Ska ställa klockan på 8.00 och gå upp då så jag inte vänder på dygnet nu när barnen är borta! 
Alla mina rutiner går åt pipan när barnen är hos sin far 😝
Nina va här i morse oxå en sväng! 

Efter babe hade slutat så cyklade jag bort till huset och började riva tapeter och lister. Nina kom o hjälpte mig, sen spacklade vi rummet och i morgon ska jag dit o slipa väggarna 😊
Älsklingen har gått med golvfräsen idag och helvete vad det dammar, vi såg ut som två gråa gamlingar sen! 
Luktade skit gjorde det med o gick knappt att andas där inne! 

Kul o se att det händer lite! Fick bild på sovrummet iaf innan min mobil dog! 

Bara lampan som får garderobsdörrarna att se randiga ut 😝

Lampan är röd så här ser gardinerna lila ut men dem är gråa 😊
Ska upp lite lister, en fönsterbräda, ett rött jättesnyggt element och den ska det in med lite prydnadssaker och en säng sen så! 
😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0