8/11

19.00

I fredags åkte jag och mamma till Helsingborg där Andreas mötte oss och hämtade barnen. 
Dem ska stanna hos honom en hel vecka! 
Saknar dem redan jättemycket ❤️

Jag och älsklingen va hos Josse igår, jag skulle zombiemåla henne!
Efter de gick vi o åt på kinarestautangen och sen vidare hem till familjen Larsson där vi drack gotte och ungicks! 
Cyklade hem i storm vid halv två inatt. Kallt och blåsigt som bara den.

I går på förmiddagen förresten så var jag och mamma på burseryds marknad. Hittade ett par öronhänge, 5 par kalsonger till lilleman och 2 vitlökskorvar 😁

Idag har vi grejat i huset, Dennis, Camilla och fasters lilla going saga kom förbi o kilade lite, 
Åh så fin hon är min lilla brorsdotter. Hon va så söt när hon flinade upp sig så glatt när jag tittade ner i vagnen o sa " heeey! Fasters tjej!!! Vi var även o fikade hos pappa och ätit kvällsmat hos pj'S pappa! 
Blir bortskämd med massa thaimat 😍
Smaskigt värre! 
Nu ligger jag och älsklingen som två halvdöa grisar i soffan och kolla på tv! 

01.22
Är egentligen den 9e nu men skriver här iaf. 
Kan verkligen inte sova! 
Ligger o saknar mina barn! 

Får se vad dagen erbjuder i morgon, 
om jag kommer ihåg i morgonbitti så ska jag be Pj om nyckeln till huset så kan jag gå dit o spackla lite o greja. 
Han och hans pappa satte upp skjutpartiet som garderobsdörrar idag och det blev sååå jävla nice! 
Sen bad jag min man skruva fast fästerna till gardinstången så gardinerna fick vi oxå upp idag! Nu är det bara lister och elementet kvar sen är sovrummet klart!! 😊
 Inte denna veckan men veckan där efter åker babe till Tyskland måndag till fredag på utbildning med jobbet. Jäkla tur jag fått hem barnen då men då kommer jag sakna ihjäl mig efter honom ist...😁😕
På lördag ska vi till apladalen med David, Fia, pojkarna, Emilia, Johan och deras pojkar. Vet inte om Sara o Marcus o deras barn oxå ska med men vi blir några stycken iaf som åker dit umgås, grilla korv och busar med barnen! 😊❤️


Jag ❤️ Peter 
☺️

❤️❤️❤️
Mina barn 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0