4/11

16.00
Abra somnade runt 19 tiden igår. Vaknade strax innan 22, pigg som en lärka! Hon somnade om vid 02.00 inatt så jag somnade inte förens fyra i morse.
Men har inte varit så trött idag faktiskt. 
Har sovit en halvtimma nu medans barnen sover. Inte konstigt abra va trött iaf!

Va borta hos Gullan en sväng innan, pratade med henne o Camilla och barnen lekte. 
Ska ta en kvällspromenad med dom ikväll! 

Fan vad jag saknar att sitta och pilla med mina naglar. Barnen ska till Andreas på fredag o bara borta en hel vecka och då hade det varit perfekt för mg att syssla med naglarna men grejerna kostar ju, känner inte riktigt att jag har pengar jag kan lägga på det! 
Får väl snällt vänta 😔
Så fort barnen åkt så ska jag iaf sätta upp mer jobb tider under veckan. Mellan 6.30-16.30 iaf 👍🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0