3/11

15.51
Barnen fick vara hemma idag!
Caspian är inte riktigt kry! 
Mest hes men lite varm och gnällig 😕
Fia och Liam kom på förmiddagen och lekte lite o tog en kopp kaffe.

Barnen önskade köttbullar idag så det fick det bli! 
Blir väl hemma i morgon oxå tror jag.
Stackarn har ju ingen röst nästan 😝

Barnens julaftonskläder kom idag!
Abra fick en röd jättefin klänning och Caspian fick en röd och svartrutig skjorta med gråa chinos och grå flyga till 😊
Så gulligt så!

Beställde fyra julklappar igår.
Två till dom var.
Funderar på att köpa cykel till lilleman oxå, han vill ha en med trampar och inte bara springcykeln,
Själv ska jag önska mig en cykelbarnstol till min cykel. Smidigt att ha när lilleman inte orka cykla 👍🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0