29/11

13.17
Va i huset o jobbade mer eller mindre hal dagen.
Haha! 

Va en sväng i vd o köpte julklappar till lilleman! 
Blev en stor lastbil och ett blixten mc Queen lekset med bilar och bilbana 😊

Idag har jag druckit kaffe o tjatat med Nina, nu väntar jag och barnen på att fiskgratängen i ugnen ska bli klar!
Sen ska vi nog gå en sväng till Gullan ❤️

15.26
Barnen hoppade i den stora vattenpölen utanför Gullans så dem va alldeles genomsura och iskalla men dem skrattade och hade kul! 
Klagade inte en enda gång påvägen hem att det va kallt eller blött.
När vi kom hem tappade jag upp ett varmt bad till mina små älsklingar. 
På med varma och go kläder och nu sitter hem i soffan och väntar på mormor, vi tänkte gå en sväng på julskyltningen, träffa tomten bland annat 😊
Gullan är ju för go! 
Fick massa fina porslinstomtar av henne! 
Jag tappade ju min kartong med alla julsaker i för två år sen och förra åter köpte jag på mig lite men blev inte så många tomtar så nu är lägenheten pyntad med tomtar oxå 🎅🏽❤️
Hon gav barnen varsin adventskalender också, dom blev jätteglada! 

Gullan ❤️
Familjen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0