26/11 tomtesmyg

22.30
Tidigare ikväll va jag, mamma och barnen på tomtesmyg! 
Barnen fick godispåsar och Abra fick ett paket! 
Fick så dåligt samvete 😕
Dom sa att man skulle räkna machaller(stavning?!)
och tomteluvor. 
Va 6 tomteluvor 25 machaller om man räknade alla på hela området men blev osäker vid mål om man bara skulle räkna machallerna som va på elljusspåret så på Abras lapp skrev jag 25 och på caspians lapp 22. 
Därav fick bara abra adventskalender så det blev jättedumt för hand lapp va ju fel. Men det va en frost adventskalender  i och när han såg det så ville han ändå inte ha men när Abra öppnade den så fick han hälften av henne..

Jag fick ju ringa "tomten"och fråga om dom fick äta upp kalendern idag eller om dem skulle vänta tills 1 december men "tomten" sa att lyssnar dom på sin mamma och inte bråkar så gick det bra 😉🎅🏽

I morgon ska jag o mamma handla på Willys, in på rusta och dollar store 😁👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0