25/11

23.56
Drog med barnen till stor och liten på pyssel och fika. Kände mig halvt handikappad med min hans men det fick rätt bra ändå.
Tror inte jag behöver gå till vårdcentralen. Det medta går över med alvedon så länge jag inte greppar med handen. 
Barnen ville leka med Alex och Liam så följde med dit efter stor och liten.
Mamma hämtade oss, sen handlade vi fort sen åkte vi hem o käkade lite! 

När babe kom hade han köpt frallor och baguetter så det smaskade vi lite på till en kopp te, och när barnen hade lagt oss så gosade vi i massor! 
Han tog "ledigt" från husjobbet idag men han ska dit i morgon.
Vi ska fixa ett rum fort och slänga upp tv, dvd och saccosäckar så kan jag ha med ungarna till huset och hjälp till mer. Smart idé. 

Har beställt lite julklappar idag, 
Ska hämta ut ett paket med julklappar i morgon! 
På fredag ska vi handla lite på Willys och jag ska självklart ta en titt inne på dollar store 😁

Vill bara att det blir helg så jag får sova med min babe ❤️💋

Familjen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0