24/11

20.27
Barnen ringde 06.00 idag! 
7.45 lämnade jag barnen på dagis och 8.00 var jag på jobbet. 
Slutade 12.45, 13.00 hämtade jag barnen, 13.05 vurpade jag med cykeln på en stor jävla isfläck varför jag nu skulle cykla på den 😡
Abra skrattade hysteriskt och jag lika så men slog mitt onda knä, min handled och smalbenet 😬
Cyklade hem o gjorde mat, drog med babe till Mio som tydligen va stängt, drog till huset 5 min.
Tänkte hjälpa Pj i huset med så blev det inte 😕 
Fick åka hem o sätta mig o glo som ett annat dumhuvud, på lagom dåligt humör! Fick ett ryck att börja julpynta så det gjorde jag lite granna! 

Har bytt gardiner i alla rum, satt upp lite tomtar och andventsljusstakar och andra små julprydnader! 
Måste köpa 1 adventsljusstake till dock. 

Nu är jag klar med pyntet...
Vad ska jag göra nudå..!?

Jag och lilleman somnade ju på soffan innan så han är inte speciellt trött än. 
Dem sitter o titta på tv lite, ska försöka få dem att somna i min säng så jag har någon att gosa med, 
Babe kan väl inte sova här inatt heller...

Familjen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0