22/11

11.00
Har ätit frukost med barnen för en stund sen! Blev lite den frukost men vi sov länge Idag! 

13.15 kommer mamma och passa barnen! Då ska jag och Nina åka och hämta en loftsäng till Abra 😊


Finns så jävla mkt man vill, ändå står man bara o trampar på samma ställe! 
Vill inte ha det så men kan ändå inte ta tag i saker lixom...

20.45
Älsklingen har precis åkt hem! 
Jag och mamma började sätt ihop Abras säng sen kom babe och tog över och nu ligger både Abra och Caspian och sover i den! 
Hoppas ingen trillar ner inatt bara.



I morgon är barnen lediga då jag jobbade så pass mkt förra veckan,
Ska möbelera i deras rum och fixa lite!



Min babe är så go! Han är underbar enda in i själen 💋

Familjen ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0