2/11

21.17
Månaderna bara rusar i väldig fart. Va inte längesen abra fyllde år och nu är det redan november 😊
Längtar efter julen 😍

Barnen va nöjda med halloween firandet! 



Lilleman va dock inte lika nöjd med min utspädning...

Hade det i kanske en kvart sen fick jag tvätta bort det! Lilleman sa bara "nej mamma nej" sen började han nästan gråta så jag tvättade mig. Trodde inte han skulle bli rädd då han skälv hade "sår" i ansiktet. Stackars Liten! 

Barnen åker till Andreas på fredag om allt går som planerat! 

Idag har lilleman varit superhes! 
Han är inte förkyld eller ont i halsen men sååå hes! 
Men i eftermiddags när jag hämtade barnen på dagis tyckte jag han va lite hängig. När vi skulle hämta abra på kyrkans barntimma så sa han ba mamma ne cykla, va hos Gullan.
Och snäll som hon är Gullan så tog hon lilleman medans jag hämtade abra i kyrkan! 

Han va lite gnällig och varm nu ikväll och abra va inte riktigt sig själv heller så jag blir hemma med dom i morgon! 
Bara vi slipper magsjukan så är jag nöjd! 


Känner mig ofta så ensam och tom fast jag har massa fina människor runt om mig...! 
Varför är det så? 😕

Babe åkte hem för en stund sen! 
Saknar att krypa ner jämte honom på kvällen när sängen är kall och tom 😔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0