20/11

14.25
Har hittat 2 saket jag vill ha i julklapp 

Och denna vill jag ha! Underlättar !! 😊

349kr på Biltema! Skulle jag nu inte få någon julklapp får jag väl köpa det själv hehe😝

Jag och lilleman har bakat chokladbollar med rosa kokos och blått pärlsocker.



Sen när vi skulle äta mat, obetalde Abra kycklingfilén med ägg och sen cornflakes 👍🏼

Nu har vi både ätit mat och fikat så får se vad vi gör till 17.00 då mamma kommer. Får åka o handla lite, kanske passa på att mata ankorna 😊

Sen ikväll kommer min älskling hem 😀❤️😍😘💋

19.40
Varit o handlat lite, 
barnen sitter och titta på Barnkanalen och spela på ipaden. 
Jag har lagat mat, så älsklingen har nått att äta när han kommer hem! 
Caspian vill bada så det ska han få göra! Sen skulle jag tro att han vill ha pyjamas och titta på baymax ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0