19/11

18.30

8.12 vaknade jag! 
Skickade direkt till Nina så hon kom ner på kaffe o tjatade lite! 

11.00 va vi o lämnade barnen på dagis! 
11.15 va jag på strandsnäs för ännu en dag med lite jobb.
Slutade 16.00,
Mamma kom och hämtade mig så vi åkte o hämtade barnen på dagis, sen handlade vi och åkte hem! 
Har nu ätit kvällsmat och sitter o myser i soffan! Barnen ska bada idag jag orkar bara inte ta tag under. 
Är sååå trött idag 😩

I morgon kommer äntligen min underbaring hem! ❤️
Denna tröjan är sååå jävla snygg! 
Min man håller nog inte med men jag vet att han kommer va skitsnygg i den, fast det är han ändå!☺️😉😁❤️
Fast jag borde inte köpa kläder för han är helt klart snyggast naken 🙈🙉🙊

Min familj ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0