18/11

22.10
Ligger nerbäddad i sängen!
Ska strax sova men va tvungen att få mitt godnatt sms den min man först så jag kan somna gott och inte vara orolig! 
Saknar han som bara den, fryser på nätterna( fast barnen sover i min säng) 
Ingen att prata eller gosa med när barnen somnat, ingen att dela dagens händelseförlopp med....
Åh vad jag vill ha fredag! 
Ska pussa ihjäl honom! 
Eller kanske tvångla han som han gör med mig ibland för att dumma sig ☺️
Och för er som inte vet vad tvångla är så är det att du tvångs hånglar någon, rätt otrevligt faktiskt men aaa hahahaha 😆
Han är så fin min babe 😘

Klockan ringde 6.00, 
tro det eller ej men jag snoozade till 6.15 😇
Jag som alltid gnäller på min man för att han ha 50 11 alarm på morgonen som han bara snooza och snooza...
Men jag va tvungen! 
I morgon börjar jag inte förens 11.15 och får skjuts av Nina till jobbet så mamma hämtar mig 16.00 när jag slutar! 
Underbart, då barnen är sååå trötta och tjuriga när vi ska cykla hem. 
Känns som vi aldrig kommer hem, så skjuts är verkligen uppskattat! 

Nina va här nu ikväll och hämtade en 90x200cm resårmadrass till Elias hon fick av mig sen tog vi lite kaffe och tjötade 😊
Har även tjatat lite med min fru Fia 😊
Abra Lindrot ❤️
Caspian Lindrot ❤️
Peter Josefson❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0