17/11

17.30
Klockan ringde 07.00 i morse, gick motvilligt upp men jag va trött! Fick skölja ansiktet i iskallt vatten några gånger för att vakna till liv ordentligt! 
Mamma kom 7.45 och lämnade voltaren gel och ett stödband för knät.
Har faktiskt hjälpt mig idag!
8.15 va barnen lämnade på dagis och 8.30 va jag på strandsnäs förskola. 
Har vikarierat där idag, ska även jobba i morgon och på torsdag oxå. 
Gött med lite jobb 😀👍🏼
15.30 slutade jag, 15.45 va jag på dagis o hämtade hem mina små barn! 
Mamma kom för en stund sen och åkte precis. 
Caspian fick en spiderman dräkt av mig idag ☺️

Så nu sitter jag och saknat min babe! 
Måtte veckan gå fort så det är fredag snart!!! 

20.52

Satt tidigare ikväll och kollade på juniorsängar! 

Abra vill ha den här! Aaa rätt bra val faktiskt..! 😊

Caspian ville hellre ha med rutchkana nerför! 
Han tyckte även att denna var fin 😊

Bärgarn me frågade han flera gånger! Ne manne! Det finns ingen bärgarn säng 😔

23.00
Nu ska jag sova så jag vaknar imån! 
Klockan ringer 06.00 och jag ska börja jobba 8.00-16.00
Mamma hämtar barnen på dagis så spara 2 timmar på deras dagistid! 
På torsdag ska jag oxå jobba men börjar inte förens 11.15 så då har jag sovmorgon! 
Slutar 16.00 då oxå! 

Aaa givetvis bara för att jag ska lägga mig så börja grannarna o bråka. Gapa o skrika och smäller i golvet... Och den andra grannen spikar...som vanligt efter klockan 22..

Godnatt 💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0