10/11

Vilken händelserik dag! 
Det va inte vad jag väntade mig när jag steg upp i morse. 
Hade Nina, lejla, Fia och Liam här på förmiddags kaffe. 

Sen fick jag ett samtal att barnen måste hämtad idag så det va ju bara för mig o mamma att åka o hämta dom.
Har hänt väldigt tråkiga grejer så va bäst för barnen att åka hem.
Barnen är inte drabbade på något sätt 🙂
Caspian sa inte många ord påvägen hem medans Abra tjatade o tjatade ☺️
Skönt att ha mina små älsklingar hemma! 
Nu äntligen är jag hel igen 😀
Men det va faktiskt lite skönt att sakna dem måste jag säga! 
Men i morgon får vi hitta på nått slog. Gå ut i skogen o leka eller nått 😊

På tisdag kommer nog Maya på dagis bli glad när hon får se abra. 
Hon frågade mig i måndags vart abra är och hon sa att hon saknade henne 😊
så gulligt! 
Abra är så glad i Maya! 

Abras frostkängor hade visst gått sönder 😕 
Hoppas Andreas har kvar kvittot och kan få byta dom! 
Man ska väl kunna ha skor mer än 13 dagar... 

Saknar min man! 
Har inte träffat han på hela dagen. 
Jag har varit o hämtat barnen o han har jobbat, sen skulle han på grabb(gubb)kväll på 300grader med Johan o David så ser inte honom förens i morgon kväll 😢

Barnen ❤️❤️❤️
Peter ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0