25/5

11.10
Vaknade klockan 7.50 av att barnen viskade o fnissade. Öppnade ögonen och fick syn på detta.

Barnen har blivit helt tokiga i ansiktsmålning...
Musen Abra o hinder Caspian ! 


Här är Caspian orm, han satt inte still ett dugg så va inte särkilt lätt att måla men det funkade! Abra är lejon 😀

Vi har varit förkylda i snart två veckor. Är det inte så att vi har feber o snorar så har vi hosta och halsont.
Igår hade jag ont i mitt öra vilket vi misstänkte att Caspian oxå hade men idag visar han inga tecken på ont i örat o jag har inte heller ont. 
Babe däremot har ont i örat 😕 
Min stackare 😚

Däremot är barnen ovanligt gosiga idag så vi ligger i min säng o kolla på film 😊
Jag o Nettan gjorde om i sovrummet här om dagen. Jag vred sängen lite, plockade ner hörnhyllan och sköt i byrån till den väggen ist 😊

I fredags va vi hos David o Fia och åt god mat, då hade Nettan barnen och dem tyckte det va supermysigt! 
I lördags hade mamma barnen för då ville Nettan dricka lite.
Babe fick åka iväg efter att ha fått ett samtal, Nettan drog till Falkenberg och jag blev sittandes full o ensam! När hon ville dricka 😝

Igår va vi hos David o Fia.
Medans David klippte gräset och snickrade ihop bord o bänk till Alex och liams koja så drog jag o Fia upp alla maskrosor i trädgården och rensade halva rabatten 😊 
De va ju så varmt o gött ute me, fick solbränna efter linnet så till slut satt jag där i trädgården i bh o byxor.
Blev riktigt solbränd, nu blir det skuggan för mig ett tag fram över 😝

Va så tråkigt när babe åkte hem igår.
Fick bara en natt med honom denna helgen men snart sover han här jämte mig igen 😚


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0