12/5

20.30
Babe sov här inatt så va uppe vid fem i morse, efter han hade åkt vid sex tiden gick jag o la mig igen. Det skulle jag inte gjort....vaknade 8.40, barnen ska va på dagis 9.00.
Började duka fram frukost och mitt i allt kom Anna så hon körde oss ner.
Sen umgicks jag med henne ett par timmar. När jag skulle hämta barnen vid två så började det ju klart Spöregna så Anna erbjöd sig att köra oss då oxå.
Guld värt med tanke på att jag är sjuk! 

Efter dagis gjorde jag o barnen trolldeg, sen gjorde vi figurer som har stått i ugnen o torkat i förra timmar så vi ska måla dem imån :) 

Medans dem stod i ugnen fick kag ju roa dem med något annat så jag målade oss lite 👍🏼😊


Babe kom hit direkt efter jobbet och bjöd på pizza 🍕😚

Sen badade barnen, fick pyjamas och ner i sängen!
Pj Sover oxå, har försökt väcka honom 2 gånger men det är lögn 😝

Pj vaknade typ vid nio.
Ines kom hit o började gapa på han att han skulle vakna så han vaknade kan man säga 😝 
Dock vaknade han hängig, 
jag har väl förmodligen smittat honom med min förkylning från helvetet 😔
Aja...blir min tur att pyssla om honom nudå 😚💋


Abra älsklingen vaknade för en liten stund sen o va ledsen!
Vilket hon gör varenda natt!
Ont i benen!! Förmodligen växtvärk, eller kanske träningsvärk så som hon cyklar...❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0