11/5

09.40
Idag fyller älskade lille Liam 1 år!
Grattis på födelsedagen älskade unge!



 Tiden går så fort !!

Liam hade kalas igår vi egentligen skulle på men jag är sjuk 😭😟

Hostar som fan, feber, täppt i näsan och huvudvärk!
Bröstkorgen och ryggen värker så hälften vore nog 😕
Hoppas det går över fort så vi snart kan fira Liam och jag kan göra nått kul med mina barn.
Känner mig inte som en speciellt rolig mamma idag 😏

Helgen har varit lugn, 
Blev bortskämd av min man...
Han lagade asiatisk mat till oss och de är såå jävla gott!
Walle o hans tjej tittade förbi en sväng oxå, trevligt! 
Johny o Emil va oxå här o tog en öl eller två 😊
I lördags var jag o barnen med mamma hos Eva o tittade på grisarna, hönsen o kycklingarna. Sen blev de lite fika! 
Sen låg vi o kollade på film typ hela dagen igår då min förkylning kom som en käftsmäll 😔

Idag blir nog oxå en sån dag! 
Alvedonen är slut o jag tänker inte gå ner o köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0