9/3

09.10
Vill börja med att gratulera min kusin Linn som fyller 21 år idag ❤️🎉🎈

Vaknade för en stund sen, tittr ut, inte ett moln på himlen. Fan va gött!
Sen tittar jag in i vardagsrummet och får syn på cheerious över hela golvet...säger åt barnen att plocka upp och sen går jag ut i köket och nöts av ett köksgolv fullt med socker!
Fan va underbart det är att ha barn då alltså..

Känns som all energi har lämnat min kropp. Har varken vilja eller energi till nått, är trött på att känna mig som en trasdocka som folk kan behandla hur dem vill bara för att man själv är godhjärtad mot andra men det är slut med det nu. The bitch is back! 
Hade jag bara haft samvete så hade jag börjat behandla folk utan att visa minsta lilla respekt och utnyttjat dom för deras godhet men jag kan inte! 
Däremot tänker jag inte va snäll eller ställa upp på folk mer..

Är så sjukt förvirrad just nu så jag vet inte vad jag ska göra.
Väntan är oändlig...
Väntar jag i onödan?
Är de värt att vänta? 
Mitt i allt dyker det upp en annan väldigt fin person som har betytt väldigt mkt för mig en gång i tiden...
Vet inte vad jag vill och vet knappt vad jag gör eller varför jag gör som jag gör.
Vill kunna vara starkare o skita i allt men är man svag för någon så är det inte alltid så lätt. Tänker köra mitt jävla race...de får bära eller brista jag bry mig fan inte mer... 

Ska baka med mina små troll idag,
Kommer förmodligen gå ut en stund i det härliga vädret oxå 😊👍

23.35
Varit ute med barnen innan idag.
Va borta hos nattis och Camilla 😊
Sen kom Ines och Nina på kaffe.
Sen fick jag ännu mer besök efter dem hade gått ☺️

Abra och Caspian ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0