8/3

19.45
Sovit en timme inatt.
Hårdaste dagen på länge men för barnens skull så hängde vi med ut o gå i skogen med Nina och deras hundar! 

Dagen har inte bara varit tuff för att jag varit trött utan för att jag blev så jäkla förvirrad idag. Det gör bara så jävla ont!
Mkt ändras från ena dagen till den andra 😕
De va bara fina saker jag fick höra men det gör det ännu mer komplicerat.
Att gå o hoppas dag ut och dag in är fan ingen höjdare med tanke på att det är lång tid kvar. Livet är fan ingen dans på rosor. De du trodde skulle byggas upp till nått alldeles speciellt bara slås om kull hur lätt som helst, bara sådär.
Jag förstår det mesta och kan 9 av 10 gånger sätta mig in och föreställa mig hur andra tänker, hur andra mår och vad dem går igenom men denna gången går det inte. 
Känner mig oftast mest lurad.
vill inte tro att det är så men ibland är det svårt att ens kunna tro något annat.
Sen kan fb dra åt helvete...
Får upp allt som skrivs eller gillas.
Ofta är det saker jag önskar jag inte sett eller läst 😔

Jag och Ines sitter nu o titta på Postkodmiljonären och väntar på PJ.

Familjen ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0