7/3

18.10
Va med Nina och Marika igår!

Lämnade barnen i skeppshult hos mamma sen åkte vi o köpte cigg o späe, hämtade sprit o sen började vi förfesta. 
Drog sedan ner till Sabinas men där va typ inget folk o inget drag alls så vi drog till tjabo på fest. 


Va där ett par timmar sen skulle vi dra en till mig. Alla skulle gå men Pj beställde taxi så vi slapp gå 😝

Pratade massa minnen från förr...
Fick mig ett o annat gott skratt faktiskt!
Nina, Marika, Anton och Victor skulle komma men Nina ville hem så dem gick dit. Sen blev klockan så mkt så kröp ner i sängen ist.
Va knappt full,
 va hemma runt ett tiden, 
Vaknade vid 6.40 i morse...
Jadu vad ska man säga!
Lugn kväll om inte annat, vaknade rätt pigg men bakfyllan smög sig på sakta men säkert så har mått rätt illa idag men man mår som man förtjänar! 

Får se vad som händer ikväll,
Barnen är ju hemkomna så det blir en lugn hemma kväll men får se om Nina kommer förbi en sväng o tjöta lite kanske 😊 



Blir nog ingen 25års fest,
Många som redan är inbokade den dagen så hoppar nog festen 😔
Tråkigt men det kan va så.
Då är det bättre o ha barnvakt en dag det händer nått kul ist för ha barnvakt o va tråkigt...

Har bestämt mig för att släppa taget,
det är inte lönt ändå, känner det på mig. Känner mig bara fruktansvärt sviken och lurad efter allt som sagts och gjorts. Jag minns varenda handling och varenda ord. Tystnad hade varit bättre. Tänker bara på vad jag lovade, vilket jag höll. Men jag kanske inte skulle göra de för då kanske det inte blivit såhär. Vad vet jag..?! Men jag ska iaf låta det vara, det gör för ont men det är inte min förlust i slutändan!! 💔

Barnen ❤️❤️❤️




Kommentarer
Postat av: Anonym

💗/nima

2015-03-07 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0