3/3

07.20
Uppe med tuppen!
Barnen leker just nu med lego,
Strax frukost och sen dagis.
Jag ska hem o städa när jag har lämnat dom!

Igår kollade jag, Andy, Andreas och Jonte på film.
Någon skräckfilm som inte va så bra men aaa...skönt med sällskap iaf.

I eftermiddag ska jag och mamma till tippen. Ska slänga min gamla matta Akilles sket på 😡
Ska slänga ett tvättställ oxå som andre och Akilles hade sönder när dem busade. Ska slänga massa kartonger oxå. Dags att göra fint på altanen nu innan våren är här ☺️

Längtar efter sommaren, grilla med nära o kära. Sola, bada, umgås med vänner o bara ha det bra. 
Ska ha en nykter sommar i år,
Förra sommaren blev lite väl häftig..

Ska ut med Nina på fredag! 

Sen nästa helg har jag 25års fest! 😊

9.50
Barnen är lämnade på dagis och jag tog en extra lång runda hem idag 👍
Eller hem gick jag inte, kände inte för det fast jag borde städa så jag tar en kaffe med Andreas och Jonte.
Ska gå hem o städa om en stund för dem ska ner till banken ändå så...

Barnen va på gott humör i morse,
dem gjorde precis vad jag bad dem om och inga protester.
En riktigt bra morgon med andra ord😃

Vill göra nått kul idag inte städa...
Eller så städar jag först och gör nått kul sen men vad 😕 

14.30
Är precis hemkomna.
Frågade abra på dagis om hon ville gå någonstans och här hamnade vi 😊

Vill bara stanna tiden.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0