26/3

14.50
Dagen började med att gå ner till mvc i ösregn! 
Inte så kul men vad gör man...

Har sovit en stund med barnen nu, hur gött som helst! Hade gärna sovit en stund till 😝

Hoppas mamma vill åka till smålänningen när hon slutar så jag kan köpa en ny ögonbrynspenna!
Den andra är typ slut och jag klarar mig inte utan en...

Idag har jag tänkt på Ines, hennes pappa och hennes bror hela dagen!
Idag är det ett år sedan Gud tog tillbaka en vacker ängel! En underbar mor och hustru! ❤️
Gör så jävla ont i mig att se Ines gråta 😢

Är barnledig på lördag då ska jag ta en drink med Pj, David och Fia! 
Om inte någon av ungarna börja kräkas dvs.. 😊👍

Känner mig så glad nu förtiden!
Skratta ofta och känner hur energin kommer tillbaka 👍

23.56
Va på smålänningen idag med mamma och barnen, köpte ny Victoria secret Parfym, 8 par örhängen, ett Par nya skor, gummistövlar till båda barnen, en ny kajalpenna och en ögonbrynspenna😊👍

Längtar tills imån ☺️

Sötnos ☺️

Mina barn ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0