25/3

09.40
Abra väckte mig 4.20
Och sa hon skulle spy men det gjorde hon inte...förens efter 6 någongång.
Dock bara vatten och hon är hur pigg som helst, busar, slår kullerbyttor i soffan och bråkar med Caspian så speciellt dåligt verkar hon inte må!

Gullan kom iaf bort med vitpepparkorn till mig så jag kanske slipper att bli sjuk om det nu skulle vara magsjuka. 
Men ber till Gud att det va allt i magsjuka vi fick denna omgången.

Natten till igår drömde jag att Caspian försvann på en stor färja som han gick på helt ensam utan oss.
Ingen kunde hitta honom o jag hade jätteångest när jag vaknade. 
Så fick gå in till Caspian och klapp lite på honom.. 
Inatt vaknade jag av att jag drömde att vi var i vietnam och det kom plötsligt soldater o började skjuta hej vilt, blev värsta kriget så fick göra allt i våran makt för att försöka skydda oss men mitt i allt råkar jag kasta en granat på abra, hon sprängdes inte utan började brinna som fan...
Vaknade helt jävla förtvivlad men hon låg ju jämte mig så jag höll om henne ordentligt när jag vaknade. 

Det sägs att mardrömmar är ett tecken på att man mår bra efter en jobbig period vilket kan stämma :/ 

Jag tror ju på drömmar och tyder dem och efter vad jag drömde inatt så låter drömtydningen såhär : 
1. Tur i kärlek!
2. En vän/hjärtevän vänder sig emot mig/bedrar mig!
3. Lyckligt äktenskap och många barn.
4. Min vrede kommer lägga sig eller tillfriskna från en sjukdom.
5. Längtar efter lugn o ro!
6. Kommer tappa respekten för någon jag älskar.
7. Jag kommer göra nått jag länge kommer ångra.
8. Lösa ett mysterium!
9. Någon kommer plötsligt komma in i mitt liv o ge mig lycka! 
10. Kommer få ansvarsfull post.
11. En svår prövning väntar mig.
12. Min älskade kommer va trogen.

De låter ju inte så negativt iaf 😊
Ofta är negativa drömmar relaterat till positiva saker och tvärtom...

16.45

Abra har ätit både frukost, middag och mellanmål utan som helst tecken på att hon skulle vara magsjuk.
Hon är hård i magen, har busat, byggt koja, gjort kullerbyttor i soffan och bråkat med sin lillebror så hon är precis som vanligt. Hoppas det håller såhär bara så det inte är lillemans tur att vakna inatt 😕😝

Just nu sitter barnen o kolla på iPaden och jag gör typ ingenting...

Sötnos 😘






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0