24/3

15.56

Har äntligen vaknat till och tagit tag i saker, känns bra! 

Barnen har varit på dagis idag och medans dem var där tog jag med mig Tjorven ut på en långpromenad. 
Vi stannade till hos Ines en sväng o drack kaffe och busade med akida 😊
Tjorven hade inte samma tempo hem som påväg dit 😉

Har varit rätt så hurtig idag, har ändå gått över 6km idag 👍
Ska börja ta med Daisy och Tjorven varje tisdag, torsdag och fredag nu!
Då har jag en anledning att verkligen gå ut o gå 😝

Va borta en sväng hos Camilla innan och drack kaffe med henne o Gullan sen satt jag och Gullan o tjötade på hennes altan en bra stund. 
Fint väder va det oxå 😎

I morgon kommer Susse och hennes lilla Lovisa o hälsa på 😀

Petra utmanade mig till att äta en matsked kanel och det gjorde jag! 
Filmbevis finns på fb 😉

Susse och Lovisa kommer inte i morgon då Lovisa började kräkas och förmodligen åkt på magsjuka stackarn 😔

Barnen har varit jättetrött idag vilket innebär rätt mkt gnäll men dem somnade till slut..! 
 
Får se vad dagen erbjuder, ska väl iaf ta en promenad...eller bara vara ute så barnen kan leka 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0