18/3

Dagen började med stor och liten! 
Abra bakade chokladbollar..!
Caspian busade och körde med bilar 😊

Sen va vi hos gammelmormor (min mormor) o fikade på chokladbollarna. 

Om en halvtimme kommer mormor (min mamma) o hämta oss, då ska vi hälsa på Maria 😊 ska se om jag hinner träffa Ines en stund sen med. Pj kommer en stund senare idag. 

Laddade ju ner en app där man skriver upp allt man äter så räknat den ut massa grejer...jag äter absolut inte mkt om dagarna men fyfan ca onyttiga saker jag stoppar i mig. Ost, grädde o bacon ska jag fan sluta äta alltså... Efter pastan o baconsåsen igår skulle jag inte fått äta mer på hela dagen för de va så kaloririkt haha!!! 

You make me smile ☺️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Caspian längre än Abra?

Svar: Aa
Angelica Lindrot

2015-03-18 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0