16/3

08.25
Detta väntade mig i morse...
Oboy i hela köket! Tack Caspian 😉

Fyllde 25 igår!
Det firades på bambu med barnen, mamma, pappa, Dennis och Camilla!
Åt så nudlarna stod mig upp i halsen 😝


Camilla ville inte vara med på bild så hon slapp! 

Blev så chockad igår kväll, det knackade på altandörren...
Där står Camilla, då kom hon med paket o blommor från henne o nattis, sen paket och blommor från Gullan oxå!
Fick jättefina gardiner av Gullan och av Camilla o nattis fick jag en blomma med kruka och en blå porslinsuggla 😊
Så gulligt av dom, de va verkligen oväntat! 

Fick en blomma av David och Fia i lördags när vi va där oxå 😊

Vi åt tacos och satt o umgicks i lördags så barnen somnade i Alex säng 😘

Haft lite nagelfix såhär på förmiddagen medans barnen har byggt med lego 😊



Ens stunden känns allt bra! Andra stunden rent förjävligt...! Gaaah 😡😡
Jag ändrade mig för dig, nu är jag någon jag inte ens vill va helt i onödan! 

Vill flytta o börja på nytt! Nya människor runt omkring, nytt tänkande och nytt agerande...men vart? Vill inte va helt mobbad o inte känna någon 😝👍


Göra allt till ett helvette..!
Ja, jag tro dig nu! 
Du har väl bara börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0