1/3

14.40
Abra ville att Andreas skulle äta här idag så han har ätit med oss för en liten stund sedan. 
Satte oss i soffan och det tog inte 5 minuter sen sov abra i hans knä.

Nu sitter vi o väntar på kaffebesök😊

17.20
Både Pj och Andreas har gått.
Barnen ska strax få kvällsmat sen ska dem i säng. Idag ska dem få prata med Jimmy innan dem lägger sig.
Caspian satt idag o sa att Mimmi bäs. (Jimmy är bäst) så sa jag va? Ätningen mamma bäst? Ne Mimmi säger han då.
Igår på morgonen så sa han e Mimmi stass( är Jimmy någonstans) han börjar prata mer o mer nu 😊

Kvällen blir lugn, är så trött o seg idag.
Känner mig nästan bakfull fast jag inte är de. Blir en film eller två.

2 veckor till min 25årsdag!
Ser inte fram emot att bli äldre men att ha 25års fest 😀🍷🍹🍻🎶🚬

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0